onsdag den 30. december 2009

scenarie: die hard mega hard - salt og peber chips - mine to bedste venner - en god løbetur- et varmt bad uhmmmm..lyder godt ikke sandt..misundelig? det kan jeg sku godt forstå..hehe

Nyder virkelig min ferie..var på ingen måde klar over hvor meget jeg havde brug for det.

På tredje dagen i mit afslapnings-maraton, gik det pludseligt op for mig at jeg slet ikke er i kontakt med mig selv..overhovedet! Hele min dag kører jeg på automatpilot, det hele lægger på rygraden, og intet af det jeg gerne vil, eller har drømme om, kommer frem, med mindre at jeg har en semilang periode, hvor jeg får ro til at nå ind til mig selv..komme ind bagved den facade, der er så fint sat op til daglig..og som er så god og veludviklet at den snyder selv undertegnet, en smule skræmmende..det tror jeg på..

Jeg har ting jeg gerne vil..drømme jeg gerne vil se gå i opfyldelse..men det er som om at de drukner i alle andres lort hele tiden, og fordi jeg ikke mener, at dem der omgiver mig til daglig(udover mine kære), er værdigfulde nok til at få del i de ting og drømme..pakker jeg dem væk, og den tid der går fra jeg er hjemme omkring kl 17 og til jeg dratter omkuld på sofaen kl. 21 er simpelthen ikke lang tid nok til at jeg kan omstille mig, og få snakket om de ting jeg gerne vil..trist..og helt klart noget der skal laves om på!

Det er jo heller ikke nogen jeg syntes at mine nære er fortjent med, de skal da ikke bøde for at jeg til daglig føler at jeg er omgivet af idioter..men det gør de helt automatisk, ved at de bliver snydt for mine geniale indfald og tanker ;) hehe..selvfed..oooooverhovedet ikke!
Jeg tror det er tid til at gøre noget for Therese..ikke noget der er et nødvendigt onde, for at komme hen til et mål, men noget der er ren og skær for sjov, ren og skær kun fordi Therese har lyst til det. Ingen logik, ingen dybere mening, ingen økonomisk eller karierremæssig fordel, kun noget JEG vil, af den simple årsag at det brænder jeg for. Jeg tror faktisk at jeg vil tage mit gamle filosofifag op igen til sommer..jeg elskede den lærer jeg havde og fandt forleden ud af at stadig underviser, så hvorfor ikke gøre det en gang til..det var jo helt vildt hyggeligt!

Håber i husker at følge jeres hjerter derude..og at der er ingen der kan tage jeres drømme fra jer..FUCK REALISTISK TANKEGANG - bare gi´den gas..for at citere en af mine store idoler..

ROCK ON!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar