torsdag den 3. december 2009

jul jul jul

jeg sidder i mit hjem..alene..sker ikke særlig tit..men det hænder;) og jeg har det faktidsk rigtig godt. jeg har fået pyntet op til jul. Der er nisser, julekugler, levende lys, små glimmerjulemænd og 3 grangrene pyntet med julehjerter fordi jeg ikke ville flotte mig med et træ, der gik helt op til loftet;)

Elvis dejlige stemme strømmer ud af mine højtalerer, og jeg føler mig varm og tryg. Der er intet som julen..jeg elsker den, jeg har altid elsket den, og der kommer uden tvivl tilat komme rigtig mange sentimentale indlæg i løbet af december, for jeg bliver altid til sådan en stor "bundle of love" på den her årstid. Det er som om at alt bare bliver smukkere, alt glimter mere, smager bedre, dufter dejligere, føles mere lækkert og ja..jeg kunne blive ved. En højtid hvor man har en undskyldning for at kysse alle der står under en gren! Hvordan kan man andet end at elske det..! hihi

så ville bare "forberede mine højtelskede læsere (ja, jer alle 3..haha), på at der kommer til at komme mange meget sukkersøde indlæg..men bare rolig..den sarkastiske og pessimistiske therese som i kender hende, skal nok vende tilbage til januar, når magien forsvinder..haha;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar