mandag den 13. september 2010

3 gange 3

Jeg sidder her og tænker over hvilke ting der er vigtige for mig. Jeg finder det yderst nyttigt, engang imellem at sætte mig ned, og fastlægge hvad der gør mig rigtig rigtig glad og hvilke værdier jeg gerne vil leve efter.

Det er vigtigt for mig, at min nærmeste og jeg selv har et godt heldbred.
Det er vigtigt for mig, at kan give udtryk for de ting jeg føler, også når de ikke er positive.
Det er vigtigt for mig, at jeg har et hjem hvor jeg føler mig tryg og kan slappe af i min krop og i mit sind.

Det gør mig rigtig glad, når jeg får et spontant kram fra en jeg holder af.
Det gør mig rigtig glad, når jeg er ude og danse og føler mig godt tilpas i min krop.
Det gør mig rigtig glad, når jeg kan gøre gode ting for andre mennesker og samtidig blive anderkendt for det.

Mine værdier er..
- kærlighed frem for alt, at jeg elsker med alt hvad jeg har
- forblive tro overfor mig selv
- at jeg, og dem i min verden kan være trygge, men med en tilpas mængde kriller og spas i maven

Jeg lærer noget nyt omkring mig selv, hver gang jeg gør det her. Og der er ingen tvivl om, at jeg har meget mere, men der er en gave for mig i at lære at begrænse mig :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar