mandag den 23. november 2009

velkommen til mig!

Så sker det..det først blogindlæg bliver hermed skrevet!
Jeg trodser mine egne fordomme om mennesker der skriver på nettet, jeg tænker nyt, jeg omskriver den historie jeg har om at folk, der blogger bare er nogle egocentrerede mennesker der har brug for, at resten af verden skal kunne følge med i deres dagbog, til at folk der blogger(nu incl ego), er mennesker med noget på hjertet, noget de gerne vil dele med andre mennesker og nogen der gerne vil gøre en forskel, for de mennesker der læser deres tanker og meninger.

Jeg vil træde ud af min tryghedszone og lægge mine historier ud, jeg vil dele mig, med de mennesker som af en eller anden uforklarelig årsag bliver ført forbi min blog, og jeg vil håbe på at jeg kan inspirere andre, ligesom jeg selv føler mig inspireret af mennekser der har vist vejen for mig.

Fra skabsblogger til verdensblogger!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar