søndag den 24. oktober 2010

skattejagt


Jeg holder meget af at hygge mig..jeg kan godt lide og genfinde min barndomsglæde, og jeg er et af de mennesker der er så velsignet, at den kun lægger lige under overfladen :)


Dette kom til udtryk i sidste uge da jeg var i mit lokale shoppingcenter, for at..ja shoppe, me min gode ven peter. Der var noget event af en art, hvor der var planlagt en skattejagt rundt i centret, hvor man skulle samle nogel brikker, bringe dem tilbage til startstedet også ville man få en præmie..ihhhh det er da dejligt..


Vi behøvede ikke andet end at veksle blikke i 2 split sekunder før vi blev enige om, at det var da ikke kun for børn, det måtte også gælde barnlige sjæle :) Så vi gik hen for at få os et skattekort, også gik vi ellers igang :)


Nok at sige, vi gennemførte og fik vores præmie, som vi afleverede til nogle børn.. :)


Jeg elsker at jeg er den type menneske der gør ådan nogle ting, og jeg elsker at jeg har en ven der nyder at gøre det med mig. Det er den slags oplevelser der gør at jeg kan overleve i en verden der er fyldt med mennesker, der efter min mening, burde bruge mere tid på ting der gør dem glade, og får dem til at smile. Der er ingen tvivl om at vi fik mange af de dersens..


"Det er altså for børnene, hvad i al videste verden bilder i jer ind a rende rundt og te jer på den måde!"


Men jeg ved, at inderst inde ville de ønske at de selv rendte rundt og ledte efter brikker, og jeg håber på at jeg i det mindste kan inspirere nogen mennesker, til, bare engang imellem, at genfinde deres indre barn, det har godt af at komme ud og lege engang imellem.


En bladkamp, pudekamp, skattejagt, gynger på en legeplads, der er så mange muligheder, verden er en stor legeplads, og det elsker jeg den for..det er bare op til os at lege på den :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar