torsdag den 28. januar 2010

lets go crazy

jeg sidder og ser purple rain, og finder mig selv i drømmeland. jeg er så fascineret, jeg er fascineret på mange niveauer. jeg er fascineret over hvordan den mand kan danse så sejt i høje hæle, og hvordan han stadig trods håret, det bøssede tøj og alt makeuppen stadig kan være så rå lækker! jeg begriber det simpelthen ikke! men det kan han, og jeg nyder det..hehe
også er jeg fascineret over hvor mange ting fra min dag idag, der falder på plads jo længere jeg kommer ind i filmen :)

jeg er på nuværende tidspunkt på en workshop i mit elskede mindjuice, hvor jeg lærer en masse om enneagrammet og alle de dejlige typer, men det er en anden snak. Jeg er 7ér og lige nu, imens mine fingre let glider henover tastaturet, går det op for mig, hvor meget jeg elsker at være en 7ér, med det hele, med trangen til fest, med alle mine tusinde tusinde af tanker, med min forvirende tilgang til hvor jeg lægger mine nøgler, tøj og ja..you name it
Jeg har været omgivet af meget skam omkring at være 7ér, for en 7ér er jo sådan en useriøs én, der ikke aner hvad det vil sige at være i smerte, eller have det hårdt, for de stikker jo altid halen mellem benene når tingene bliver lidt svære, eller knap så morsomme. Og alt imens jeg sidder herhjemme..alene..i min sofa og reflektere lidt over dagen mens jeg ser purple rain, går det op for mig, at jeg er færdig med at skamme mig, jeg er færdig med at prøve at overbevise mig selv om, at jeg må være en anden type, sådan en lidt mere seriøs en af slagsen, jeg er færdig med at skjule, at jeg gerne vil det hele og helst på den halve tid, jeg er færdig med at putte mig selv i skammekrogen for at fylde og gerne ville gøre tingene på min måde, nok må være nok!

For at citere the man on my screen..
we're not gonna let the elevator bring us down..LETS GO CRAZY
Jeg elsker at være for meget, jeg elsker at fylde og jeg elsker at høre mig selv snakke, dermed ikke sagt at jeg ikke har noget tilovers for andre mennesker, tvært imod, jeg elsker at være i sammenspil med andre mennesker, specielt dem der ikke er som mig, men jeg har gemt min 7'er i mørket alt for længe, det er nu tid til at jeg står ved mig selv, og erkender at jeg ikke tager mig synderlig meget af detaljerne, som jeg altid har sagt, livets detaljer tager vare på sig selv, det er der ingen grund til at jeg tager mig af ;)

Jeg har formået at putte mig selv i en boks, der hedder at therese aldrig har oplevet smerte, hun er altid stukket af når tingen blev lidt for svære, og det er lige gået op for mig at det passer sku ikke..jeg har oplevet meget smerte i mit liv, og nu er det på tide at jeg giver min elskede 7ér lov til at komme ud og lege, hun trænger til at gøre hvad hun har lyst til det, fordi hun har lyst til det og ikke af nogen praktisk eller logisk årsag . Hun har brug for dans, musik, glimmer og farver. Hun har brug for glæde, latter og jokes..uden så meget pis ;)

Så jeg siger bare..godt at det er fredag imorgen..eller rettere sagt..det er fredag om to timer og fyrre minutter;) jubiiii

Ingen kommentarer:

Send en kommentar